שעות פתיחה - שעות פתיחה / שעות פעילות של עסקים
חדשים חלוקה לפי ישובים חיפוש עסק מפת האתר שעות פתיחה
 
שעות פתיחה  
ניווט מהיר
בנקים משרד הפנים ביטוח לאומי דואר רשתות מזון קופות חולים אטרקציות בתי מרקחת ביגוד קניונים הכל לבית    

רשות המיסים בישראל

הודעות לציבור - מידע מתוך אתר רשות המיסים

מתן שירות ברשות המסים: הסטת שירותים לערוצים דיגיטליים ואופן קבלת קהל במשרדים

  • תאריך פרסום
    11.08.2021

עקב העלייה בתחלואת הקורונה ובהתאם להחלטת קבינט הקורונה לגבי מתכונת העבודה במשרדי הממשלה, רשות המסים מזכירה לציבור לקוחותיה כי ניתן לקבל את מרבית השירותים הנדרשים באופן עצמאי, באמצעות מגוון דרכי הפנייה לרשות המסים, ללא צורך בהגעה למשרדי הרשות, כמפורט בהמשך.

קבלת קהל פרונטאלית במשרדי הרשות תמשיך להתקיים. יחד עם זאת, בתחומי שירות בהם ניתן לזמן תור, כמפורט בהמשך, תתאפשר קבלת קהל אך ורק לאחר זימון תור מראש.

1.    מענה וקבלת שירות דיגיטלי: 
•    מייצגים מקושרים – באמצעות מערכת הפניות למשרדים.
•    מייצגים מקושרים במיסוי מקרקעין - באמצעות מערכת המייצגים (בנושאי תיקון חלקים, שמות גוש חלקה)
•    מייצגים לא מקושרים וכלל הציבור (בכל הנושאים למעט, בנושא מיסוי מקרקעין) – באמצעות מערכת פניות לקוחות (מפ"ל).  
•    במיסוי מקרקעין - כלל הציבור ומייצגים לא מקושרים – באמצעות מערכת פניות באינטרנט.
•    לפניות למשרד רשות המסים באזור השרון באמצעות מערכת הפניות למרכז המידע.

2.    מענה טלפוני במשרדים:
•     פנייה למשרדים  באמצעות נתב השיחות של רשות המסים: 9848* או 074-761-9848.
  בפנייה למחלקות בנושאי מס הכנסה ומע"מ - המערכת מאפשרת ללחוץ על מקש "0" לצורך קבלת מענה חוזר מעובדי המשרד.
•    בנושאי מיסוי מקרקעין יינתן מענה טלפוני במחלקות המשרדים, על פי המפורט: 

משרד

מחלקת גבייה

ימים ב', ד' ו-ה'

בשעות 8:30 עד 13:00

מחלקת שומה

ימים ב' ו-ד'

בשעות 8:30 עד 13:00

מרכז

074-7614873

074-7614864

074-7614876

074-7614862

ירושלים

074-7617871

074-7613776

074-7613764

074-7613754

חיפה

074-7615208

074-7615219

074-7615210

074-7615213

תל-אביב

074-7616485   

074-7616474

074-7616487

074-7616475

חדרה

074-7613982

074-7613980

 

074-7613964

טבריה

074-7616108

074-7616096

נצרת

074-7615566

074-7615540

074-7615549

074-7615543

נתניה

074-7616814

074-7616822

074-7616839

 

רחובות

074-7616163

074-7616170

באר-שבע

074-7614245

074-7614252

3.    מענה במרכז המידע והשירותים המקוונים:
•    המענה הטלפוני יינתן בטלפונים הבאים: 4954* או 02-5656400 
      בימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 08:15 - 15:30.

מענה לפניות בדואר אלקטרוני בנושאים שונים:

בנושא מענק עבודה:  במרכז המידע של רשות המסים
בנושא החזר בלו על סולר: במרכז המידע של רשות המסים
בנושא דיווח ותשלום באמצעות האינטרנט:  במרכז המידע של רשות המסים

בנושא מיסוי מקרקעין: במערכת פניות באינטרנט
בנושא שידור דוחות שנתיים במס הכנסה: moked1301@taxes.gov.il   
ביתר הנושאים:   mokedreshut@taxes.gov.il

•    מענה לפניות מקוונות במרכז המידע של רשות המסים

4. פניות בנושא מענקי סיוע בתקופת הקורונה:

מענה בנושא מענקי סיוע בתקופת הקורונה יינתן בטלפונים הבאים: 4954* או 02-5656400 

בימים ראשון עד חמישי, בין השעות:  08:15 - 15:30.

ניתן לפנות באמצעות דואר האלקטרוני:

• בנושא מענק לעצמאים ושכירים בעלי שליטה –corona2020@taxses.gov.ilֲ

• בנושא מענק השתתפות בהוצאות קבועות – doc.corona2020@taxes.gov.il 

מידע מפורט לגבי הזכאות למענקים ואופן ההגשה מפורסם באתר הרשות.

5. קבלת קהל במשרדים

קבלת קהל פרונטאלית במשרדים תתקיים בנושאים ובמועדים המפורטים להלן בכפוף לזימון תור מראש במקרים הנדרשים: 

משרדי מס הכנסה:

בימי שני, רביעי וחמישי בין השעות: 8.30 עד 13.00

ובימי שני ורביעי גם בשעות אחר הצהריים בין השעות: 15.00 עד 18.00

תחומי השירות במשרדי מס הכנסה: 

שם המחלקה

סוג השירות

אופן מתן השירות

הנהלה

שימועים על קודי 8

על פי הזמנה מראש בלבד

שומה

דיוני שומה

על פי זימון מראש בלבד

שימוע על קוד 2

על פי הזמנה מראש בלבד

שירו"ת

מסירת דוחות/ קבלת מסמכים

בשעות קבלת קהל

פתיחת תיקים

על ידי מייצגים מקושרים - במערכת "מפתח" בלבד.

נישומים ומייצגים לא מקושרים - בשעות קבלת קהל

חוליה מרכזית

תיקוני שומה במקרים בהם קיים עיקול

בקשות שונות כגון: אישורי ניכוי במקור, אורכות וכדומה

בשעות קבלת קהל

הגשת הבקשה במפ"ל או במערכת פניות מייצגים

חוליה 17

תיאומי מס

אישור למשיכת פיצויים, קופות גמל, קיבועי זכויות

עריכת תיאום מס עצמאי באינטרנט או פנייה במפ"ל או זימון תור במערכת לזימון תורים מראש בלבד.

טיפול והפניה לוועדות רפואיות על פי סעיף 9(5)

בקשות להחזרי מס לשכירים

פנייה במפ"ל או זימון תור במערכת לזימון תורים מראש בלבד.

ניתן להגיש באופן עצמאי באינטרנט פניה במפ"ל או זימון תור במערכת לזימון תורים מראש בלבד.

גבייה

בקשות לאישור פריסת תשלומים ובקשות להקלות וטיפול בעיקולים

בקשות לאישור פריסת תשלומים ובקשות להקלות יוגשו במפ"ל או במערכת הפניות למייצגים.

ביצוע הסדר הפריסה שאושר יבוצע במשרד בתיאום מראש או בשעות קבלת קהל

הקטנת מקדמות לנישומים לא מיוצגים

קבלת שובר לתשלום קנס מנהלי

פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל

ניהול ספרים

זימון נישומים לביקורת ובירור

על פי הזמנה מראש

מרכז מודיעין

זימון נישומים לבירור, קבלת מידע

על פי הזמנה מראש


•    בעמדות מש"מ במשרדי מס הכנסה ומיסוי מקרקעין: 
מסירת מסמכים ומידע כללי 
בימי ראשון עד חמישי: 08:30 – 13:00. 
בימי ראשון, שני ורביעי גם בשעות אחר הצהריים: 15:00 – 18:00 

•    במשרדי מש"מ אזוריים בראשל"צ, אשדוד, ראש העין, בית שמש, כרמיאל ואום אל-פחם:
מסירת מסמכים וטיפול בכל הנושאים בהם ניתן שירות בחולית תיאומי מס והחזרי מס במשרדי מס הכנסה, בכפוף לזימון תור מראש.

בימי ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:30 עד 13:00.

בימי ראשון, שני ורביעי גם בשעות אחר הצהריים: 15:00 עד 18:00

במשרדי מיסוי מקרקעין :

במחלקת הגבייה בלבד בימי שני ורביעי: 08:30 עד 13:00 וגם 15:00 עד 18:00. 

תחומי השירות במשרדי מיסוי מקרקעין:

טיפול בשומות

בשומה "פתוחה" ניתן להעביר פנייה למפקח המטפל בתיק, באמצעות מערכת המייצגים.

פנייה למרכז המידע של מיסוי מקרקעין באמצעות מערכת פניות באינטרנט

פנייה בטלפון בימים שני ורביעי בשעות 08:30 עד 13:00, למספרי הטלפון לפי הטבלה מעלה.

דיונים מתואמים בשומות ובהשגות

קיימת עדיפות לביצוע דיונים בשומות ובהשגות באמצעות שיחת וידאו או בשיחה טלפונית בשעות קבלת קהל.

בנושאי עיקולים, והסדרי תשלום

 באמצעות מערכת פניות באינטרנט או שירות פרונטאלי באמצעות זימון תור במערכת לזימון תור מראש בלבד.

במשרדי מע"מ:
בימי שני, רביעי וחמישי: 08:30 – 13:00 
בימי שני ורביעי גם בשעות אחר הצהריים: 15:00 – 18:00 

תחומי השירות במע"מ:

סוג השירות

אופן מתן השירות

ביצוע הסדר תשלומי דוחות וחובות, טיפול בעיקולים

בקשות לאישור פריסת תשלומים ובקשות להקלות יוגשו במפ"ל או במערכת הפניות למייצגים או בשעות קבלת קהל לאחר זימון תור במערכת לזימון תור בלבד.

ביצוע ההסדר לפריסת התשלומים שאושר וטיפול בעיקולים דחופים יבוצעו במשרד בתיאום מראש או בשעות קבלת קהל

קבלת חשבוניות אוטונומיה

הזמנת חשבוניות - במפ"ל או במערכת הפניות למייצגים.

קבלת החשבוניות שהוזמנו – הגעה למשרד בשעות קבלת קהל לאחר זימון תור במערכת לזימון תור בלבד.

פתיחת תיקים שלא באמצעות מייצגים

מייצגים מקושרים – רק במערכת מפתח.

מייצגים שאינם מקושרים וכלל הציבור -

בשעות קבלת קהל לאחר זימון תור במערכת לזימון תור מראש בלבד.

בקשות לפתיחת תיק עוסק פטור יוגשו במפ"ל.

דיוני שומה השגה ושימועים

על פי תיאום מראש

מסירת חומר חשבונאי

על פי תיאום מראש

חריגות בדיווח מפורט

באופן מקוון בלבד או בשעות קבלת קהל לאחר זימון תור במערכת לזימון תור מראש בלבד

טיפול בהחזרים

באופן מקוון בלבד או בשעות קבלת קהל לאחר זימון תור במערכת לזימון תור מראש בלבד

 
 



צור קשר עם אתר שעות פתיחה | sitemap | שעות פעילות | מפת האתר | שעות פתיחה | תקנון | קניות באינטרנט   לסמארטפון | פייסבוק 
כל הזכויות שמורות, אין להעתק תכנים מאתר זה